Nasze podróże

W poszukiwaniu Wielkiej 5 - dzika Kenia!

Afryka

Zapraszamy na podróż rodem z "Pożegnania z Afryką"! Podczas naszej 5-dniowej wyprawy udało nam się zaliczyć największe atrakcje tego wspaniałego afrykańskiego kraju. Od niezapomnianych wycieczek safari, ekscytującego lotu balonem, po wizyty w sanktuarium słoni, czy też karmienie żyraf w Nairobi!

Najnowsze perełki Dubaju

Dubaj i Bliski Wschód

Zapraszamy do przeczytania o naszej ostatniej podróży do Dubaju. Mieliśmy okazję odwiedzić najnowszy Atlantis The Royal, jego słynną siostrę Atlantis The Palm, a także piękny, pustynny hotel Bab Al Shams, czy luksusowe klasyki: One & Only Royal Mirage oraz One & Only The Palm. Hotele są nie z tej ziemi!

Pura Vida – skarby Kostaryki

Ameryka Śr. i Płd.

Zapraszamy Państwa w 8-dniową podróż naszymi śladami po Kostaryce! Odkryliśmy różne oblicza tego kraju, w którym nie brakuje drzemiących wulkanów, tukanów przelatujących nad głowami, miasteczek pachnących świeżo paloną kawą, a lasy deszczowe zachwycają nas wodospadami oraz mnóstwem gatunków roślin i zwierząt. Nie brakuje również dzikich, bezkresnych plaż, nad którymi pochylają się palmy kokosowe – oraz miejsc, gdzie spod wulkanów tryskają gorące źródła zasilające bezkresne połacie tropikalnej zieleni. A wszystko to z dodatkiem luksusowych hoteli na każdym etapie podróży!

Zobacz wiecej

Marrakesz - miasto tysiąca czerwonych murów

Afryka

W lutym, gdy jeszcze ogarnięta zimą Warszawa, przedstawiała się raczej w szarych barwach, my udaliśmy się w podróż do Marrakeszu - jednego z najstarszych miast północnoafrykańskiego Maroka. Marrakesz to jedno z najstarszych średniowiecznych miast,znajdujące się w centrum kraju. Możemy tutaj zarówno zagubić się w krętych i wąskich uliczkach otoczonej murem Mediny, czyli XI-wiecznego starego miasta wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, jak i udać się do bardziej nowoczesnego Nowego Miasta, które powstało tutaj w czasie francuskiej kolonizacji, na początku XX wieku. Morze czerwonych budynków i górująca nad wszystkim wieża Meczetu Księgarzy, z ośnieżonymi górami Atlas w tle - tak naprawdę, każdy aspekt tego miasta zachwyca. Od jednolitej czerwieni budynków,poprzez ogrody i gaje palmowe, których o dziwo nie widać z okien samolotu, aż po zaskakująco harmonijną symfonię zapachów i smaków. Na przestrzeni lat,urokowi i ekskluzywnej atmosferze Czerwonego Miasta uległo wiele gwiazd,artystów i polityków, a my postanowiliśmy się przekonać co dokładnie ich tutaj zachwycało i po dziś dzień zachwyca.

Tropikalny Mauritius

Ocean Indyjski

Tropikalne słońce,cieplutkie fale Oceanu Indyjskiego, miękki piasek pod stopami i szum egzotycznych palm – to wszystko czeka nas na rajskim Mauritiusie! Jest to idealna destynacja na odpoczynek do codziennych problemów w pięknych okolicznościach przyrody. Spokojna atmosfera panująca dookoła i niezwykła gościnność lokalnych ludzi dopełni poczucie oderwania od rzeczywistości. Dla ludzi bardziej spragnionych aktywnego wypoczynku jest to perfekcyjne miejsce na wszelkiego typu sporty wodne czy też wyprawy w głąb lądu. Okrążająca wyspę rafa koralowa sprawia, że jest to w pełni bezpieczne miejsce, gdzie rekiny nie mają dostępu, a woda jest bardzo spokojna.

Podczas naszej ostatniej wyprawy mieliśmy okazję sprawdzić dla Państwa jedne z najlepszych hoteli na bajkowym Mauritiusie!

Perły Morza Egejskiego

Europa

Niezmiennie od lat, Grecja jest najchętniej wybieranym kierunkiem letnich wakacji. Trudno się dziwić – zapierające dech w piersiach widoki, błękitne morze, słońce oraz pyszne jedzenie, a do tego wiele bezpośrednich połączeń lotniczych z różnych lotnisk w Polsce - zdecydowanie czynią Grecję wyjątkową.

Podczas tej podróży miałyśmy przyjemność sprawdzić dla Państwa kilka z najlepszych hoteli na Krecie i Santorini. Te dwie wyspy bardzo łatwo jest ze sobą połączyć podczas jednego pobytu, dzieli je zaledwie niespełna 2-godzinny rejs promem.

Cykady na Cykladach

Europa

Osławione nie tylko w Europie, ale na całym świecie Cyklady , na czele z ich perłą – Santorini – każdemu z nas kojarzą się z pocztówkowymi niebieskimi kopułami kościołów, mnogością kapliczek, pięknymi zachodami słońca oraz szmaragdowymi i lazurowymi wodami otaczającymi małe,wulkaniczne wysepki jak Santorini, Milos, Paros, Tinos i wiele innych. Zapraszamy Państwa w luksusową podróż, która pozwoli odkryć dwa oblicza tego archipelagu: to najbardziej słynne i ekskluzywne – Santorini, oraz mniej znane, mniej zatłoczone a wcale nie mniej urokliwe – Milos. Na pewno możemy zdradzić jedno - rzeczywistość okazuje się być jeszcze bardziej malownicza, niż wyobrażenia!

Korfu - najbardziej zielona wyspa

Europa

Grecja zawsze była i jest dla mnie miejscem, które uwielbiam za piękno, widoki, atmosferę, kuchnię i różnorodność. Absolutnym marzeniem i wyzwaniem jest dla mnie odwiedzenie wszystkich greckich wysp, a że jest ich niemal 2,5 tysiąca, będę miała co robić😊 W ostatnich dniach postanowiłam odwiedzić wyspę Korfu, o której każdy zawsze mówi krótko: "najbardziej zielona wyspa", co jest oczywiście prawdą. Korfu zaskoczyło czymś więcej niż samą zielenią. Jest to mieszanka kultur, gdzie można poczuć wyraźnie dziedzictwo weneckie, francuskie, brytyjskie i greckie, dzięki czemu wyspa ta pokazuje zupełnie inną odsłonę Grecji, jaką znałam dotychczas. Miasto Korfu tętni życiem, zachwyca zabytkami i czuć tutaj iście światową atmosferę. Jednocześnie nie ma nic cudowniejszego jak zagubienie się w uroczych, kamiennych uliczkach i zabytkowych alejkach. Zgadzam się absolutnie na nazwanie Korfu Królową Wysp Jońskich oraz z wpisaniem Starego Miasta Korfu na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.

Oczywiście nasze podróże zawsze są podane w luksusowym opakowaniu, gdzie greckim klimatem możemy cieszyć się podczas wypoczynku w wyjątkowym hotelu.

Malediwy - transformacyjna podróż w Joali Being

Ocean Indyjski

Z ogromnym entuzjazmem i zaszczytem przyjęłyśmy ekskluzywne zaproszenie do celebrowania niedawno otwartego hotelu Joali Being na Malediwach.

Kiedy w Polsce nadal borykałyśmy się z zimową, szarą pogodą, my przygotowywałyśmy się do naszego unikalnego wyjazdu do raju.

Byłyśmy świadome, że czeka nas podróż do absolutnie wyjątkowego miejsca, ponieważ hotel ten to nie tylko całkowicie nowa odsłona Malediwów, ale też fenomenalna filozofia BYCIA. Joali Being to niesamowity koncept, który przenosi nas w podróż w głąb samego siebie i uczy nas pielęgnować swoje własne wewnętrzne dobre samopoczucie, gdzie nasze BEING ma swój nadrzędny wymiar.

Słoneczna Teneryfa

Europa

Pełne słońca Wyspy Kanaryjskie, oddalone jedynie o 6-godzinny lot samolotem, są idealnym kierunkiem podczas naszej szarej zimy. Wyspa zachwyca błękitem nieba, zieloną roślinnością, pięknymi plażami oraz bezkresnym oceanem. Pobyt w luksusowym hotelu Bahia del Duque był cudownym dopełnieniem całej atmosfery, jaka tam panuje. Mieliśmy niepowtarzalną okazję przypomnieć sobie, dlaczego jest to jeden z ulubionych hoteli naszych Klientów na Teneryfie.

Piękne Bałkany

Europa

Chorwacja i Czarnogóra to piękne i magiczne kraje, które na pewno warto odwiedzić. Dzięki osobistym wizytom w najlepszych hotelach tych rejonów możemy polecić luksusowy wypoczynek na Bałkanach!

Malownicza Grecja

Europa

Grecja to z pewnością królowa wśród letnich kierunków wakacyjnych. Udało nam się odwiedzić różne rejony tego kraju. Sprawdziliśmy dla Państwa jedne z najlepszych hoteli na półwyspie Peloponez, Chalkidiki oraz na wyspie Zakynthos!

Orientalne Emiraty Arabskie

Dubaj i Bliski Wschód

Dubaj to prawdziwa oaza luksusu! Nazywany jest miastem ze złota i emanuje niewyobrażalnym wręcz bogactwem. Znajdziemy tu piękne plaże idealne na pełen relaks i ucieczkę od problemów oraz wiele niesamowitych atrakcji, których nie zobaczymy nigdzie indziej. Wakacje w Dubaju z pewnością mogą być przygodą życia! Ale kraj ten to nie tylko Dubaj i jego wielkomiejski klimat – to również szereg innych Emiratów, które mają do zaoferowania wypoczynek w zupełnie innym stylu.

Magiczna Laponia

Europa

Laponia to cisza, biel i nietknięta ręką człowieka natura ciągnąca się aż po horyzont – coś niesamowitego i niepowtarzalnego.

Pomimo surowości natury, miejsce ma naprawdę sporo do zaoferowania nie tylko indywidualnym podróżnikom, ale i rodzinom.

Z atrakcji, które „zaliczyłem” to m.in. jazda psimi zaprzęgami, farma huskych, farma reniferów, szaleństwa na skuterach śnieżnych, łowienie ryb na zamarzniętym jeziorze, snowboard (w Rovaniemi są wyciągi narciarskie), spacery w dziczy, muzeum Laponii… Dla osób kochających aktywny wypoczynek i naturę, jest to prawdziwy raj.

RPA - Dzikie bezkresy Afryki

Afryka

RPA - ciężko o bardziej zróżnicowany afrykański kraj. Mamy tu wielkie miasta, malutkie wioski i bezludne pustkowia. Pod względem rzeźby terenu - mamy tu doliny, wielkie góry, rozległe równiny. Pod względem klimatu - pustynie, stepy, strefę subtropikalną i umiarkowaną. Pod względem etnicznym, kulturowym. Odnajdą się tutaj miłośnicy nocnego życia, pysznej kuchni, wybornego wina, dzikiej natury i szalonych przygód.

Rajskie Seszele

Ocean Indyjski

Seszele to zaiste raj odzyskany. Wspaniały klimat, czysty ocean, niezwykle bujna roślinność, zapierające dech w piersiach widoki. Czeka nas 8 dni w jednym z najpiękniejszych miejsc na Ziemi.

Zobacz wiecej

Indie - kraj kolorów i kontrastów

Azja

Indie... o tym niezwykłym kraju nie da się napisać krótko. Bogactwo religii, historii i kultur nieskończenie przeplatających się w nierozerwalny sposób, świat kolorów, kontrastów, kraj wobec którego nie da się przejść obojętnie. Wraz z moją koleżanką z biura, Magdą, mieliśmy niewątpliwą przyjemność zwiedzać ten niewiarygodny kraj.

Meksyk - Riviera Maya

Meksyk i Karaiby

W podróż do Meksyku wybieramy się we dwie - wspólnie z właścicielką firmy Martą w lutym. Jest to szczyt wysokiego sezonu – obietnica wysokiej temperatury, mnóstwa słońca i okazjonalnie przelotnego deszczu. Dzięki temu Riviera Maya słynie z bujnej, egzotycznej roślinności. Po podróży z jedną, szybką przesiadką w Amsterdamie jeszcze tego samego dnia na lotnisku w Cancun wita nas przepiękny zachód słońca. Już podczas lądowania widzimy z góry niesamowitą mieszankę atrakcji, którą ma do zaoferowania to wybrzeże – największa i najpiękniejsza rafa koralowa na półkuli północnej, przepiękne plaże z białym piaskiem, przepastna dżungla oraz wyłaniające się z niej starożytne ruiny Majów i Azteków na czele ze słynnym Chichen Itza – jednym z Cudów Świata.

Galapagos - Wyspy Żółwie

Ameryka Śr. i Płd.

Wyspy Galapagos – jedno z najbardziej wyjątkowych miejsc na naszej Planecie. Nie ma chyba osoby, która nie marzyłaby o odwiedzeniu wysp, które zainspirowały Darwina do stworzenia teorii ewolucji. Każdy z nas widział jego nadzwyczajność w wielu programach przyrodniczych – oddalone od najbliższego lądu przeszło 1000 kilometrów, oferują spotkanie niezliczonych gatunków zwierząt występujących tylko tutaj a ochrona przyrody jest tak skuteczna, że nie boją się one człowieka i podpływają lub podchodzą bez wahania.

Malediwy - raj naszymi oczami

Azja

To miejsce na powierzchni naszej planety jak żadne inne. Malutkie, tropikalne wysepki rozrzucone po środku błękitnego oceanu. Otoczone bielutkim, miękkim piaskiem, jakby specjalnie stworzone, aby odciąć się od reszty świata w niesamowitym otoczeniu, bardzo prywatne i przepiękne. Archipelag to miejsce niezwykle romantyczne. Trzeba zobaczyć, zanim zniknie - a przy wzrastającym poziomie wody oceanów, może zniknąć z powierzchni planety nawet w przeciągu 50 lat.

Ekwador - Mashpi Lodge

Ameryka Śr. i Płd.

Po kilku ekscytujących dniach w Quito, Otavalo i Cotopaxi, wyruszyłyśmy do naszego kolejnego Must See w Ekwadorze. Jest to miejsce absolutnie unikalne, którego nie można pominąć podczas wyprawy do Ekwadoru: Mashpi Eco Lodge.

Tak luksusowa lodge, ukryta w  samym sercu ekwadorskiej przyrody, należy do kolekcji najbardziej wyjątkowych lodge National Geographic.
Wreszcie nadszedł ten dzień. Ruszamy!

Wybierz kierunek podróży
Zapisz się do newslettera
Dziękujemy za zapisanie się.
Do zobaczenia w podróży. :-)
Wystąpił nieznany błąd. Prosimy o zapisanie się poprzez wysłanie e-maila na dtc@deluxetravelclub.pl.

Raz w tygodniu wyślemy Ci powiadomienie o najnowszych ofertach i promocjach luksusowych wyjazdów