Nasze podróże

Malownicza Grecja

Europa

Grecja to z pewnością królowa wśród letnich kierunków wakacyjnych. Udało nam się odwiedzić różne rejony tego kraju. Sprawdziliśmy dla Państwa jedne z najlepszych hoteli na półwyspie Peloponez, Chalkidiki oraz na wyspie Zakynthos!

Peloponez

Mieliśmy wspaniałą okazję odwiedzić ulubione hotele naszych Klientów - The Westin Resort, Costa Navarino oraz The Romanos, a Luxury Collection Resort, Costa Navarino. Tutaj doświadczyliśmy niezliczonych możliwości zanurzenia się w naturze. Urzekła nas 1,5 kilometrowa piaszczysta plaża, orzeźwiające baseny, przejażdżki rowerowe i niesamowite widoki na słynącą na całym świecie zatokę Voidokilia. Piesze wędrówki, prywatne pikniki z widokiem na piękny zachód słońca, żeglowanie, nurkowanie w krystalicznie czystych wodach, to tylko namiastka niezwykłych doznań. Dzięki lekcjom tenisa w słynnym Centrum Tenisowym Mouratoglou czy też tee-off na nagrodzonych polach golfowych, mogliśmy cieszyć się niesamowitymi widokami na świeżym powietrzu. Costa Navarino to również wspaniała podróż kulinarna, dzięki oszałamiającej różnorodności ekskluzywnych restauracji, gdzie wielokrotnie nagradzani szefowie serwowali nam dania przeróżnych kuchni świata - począwszy od kuchni greckiej po włoską czy też japońską. Naszą wisienką na torcie był błogi relaks w pięknie urządzonym pokoju z prywatnym basenem, w którym „naładowaliśmy baterie”.

Chalkidiki

Następnym hotelem jaki mieliśmy okazję odwiedzić to uroczy Eagles Palace. Ogromnym jego atutem  jest cudowna piaszczysta plaża. A jeśli marzą Państwo o bezludnej wyspie – to tutaj wskazówka od nas – hotel zabierze Państwa prywatną łodzią na niewielką wysepkę na której jest tylko 15 drzew, a jej jedynymi mieszkańcami są kozy i mewy. Polecamy piknik na plaży i nurkowanie z maską! Po powrocie masaż w SPA i kolację pod gwiazdami. Jest to wspaniały hotel w północnej Grecji, członek prestiżowego stowarzyszenia Small Luxury Hotels of the World. Eagles Palace był wielokrotnie nagradzany ("Best resort in Greece") i położony jest nad jedną z najpiękniejszych plaż Grecji. Składa się z dwóch części – hotelowej oraz willowej, która pozwala korzystać swoim gościom ze wszystkich wygód związanych z pobytem w hotelu.

Zakynthos

Zakynthos to wyspa pełna magii i słońca, to turkus morza, niezwykle okazałe skały opadające wprost do morza, urocze miasteczka i gaje oliwne. Jest trzecią co do wielkości wyspą w Grecji, leżącą w archipelagu Wysp Jońskich, na Morzu Jońskim. Mieliśmy tu okazję sprawdzenia hotelu Lesante Blu - Exclusive Beach Resort. Hotel przeznaczony tylko dla osób dorosłych to perfekcyjny wybór na romantyczny urlop. Wszystkie typy zakwaterowania oferują piękne widoki na morze, a atrakcje okolicy sprawią, że wakacje na pewno będą ciekawie spędzone! Sami zwiedziliśmy wszystkie najważniejsze miejscowe zakamarki, takie jak słynną plażę z wrakiem statku - Navagio Beach czy zjawiskowe wybrzeża wyspy z charakterystycznymi Blue Caves. Dla osób lubiących bardziej aktywne zajęcia polecamy skutery wodne lub pływanie z żółwiami morskimi.  Na gości czeka także wspaniały basen infinity, prywatna plaża oraz trzy doskonałe restauracje. Hotel znajduje się w zacisznej i spokojnej okolicy, skąd nie chce się wracać do domu!

Wybierz kierunek podróży
Zapisz się do newslettera
Dziękujemy za zapisanie się.
Do zobaczenia w podróży. :-)
Wystąpił nieznany błąd. Prosimy o zapisanie się poprzez wysłanie e-maila na dtc@deluxetravelclub.pl.

Raz w tygodniu wyślemy Ci powiadomienie o najnowszych ofertach i promocjach luksusowych wyjazdów